BRUG HÆNDER OG HOVED PÅ EN TEKNISK UDDANNELSE

De tekniske erhvervsuddannelser udbyder uddannelser, kurser og efteruddannelse inden for en lang række fagområder. Vi har fokus på at skabe praksisnær undervisning, så du bliver udfordret både med hænder og hoved.

RUNDVISNING PÅ SKOLEN

Du har nu igen mulighed for at booke en personlig rundvisning på EUD/EUX Teknisk
Se her hvordan du tilmelder dig:

Rundvisning på EUD/EUX Teknisk

SÅDAN BLIVER DU OPTAGET

Vores elever kommer i forskellige aldre og med forskellige baggrunde. Derfor er der også forskellige indgange til vores uddannelser.

Vil du vide mere om, hvilke adgangskrav der gælder for dig?

Læs mere her

EUC Nordvest 3 02966
Sebastian, Tømrer Web

Det der gør tømreruddannelsen spændende for mig er, at jeg kan bygge og skabe noget. Jeg kan se, at matematik kan bruges til noget. Vi laver udregninger på bygninger, og beregner hvor meget det vil koste osv. For mig giver det god mening at bruge viden på den måde. Der er generelt kort vej fra teori til praksis.

Sebastian Nissen, tømrerelev

Patrick Kirkbak

Det er fedt at se, hvordan maskinerne arbejder, og hvordan effektiviteten kan speedes, når man har en maskine, der er programmeret ned til mindste detalje for, hvad den skal udføre. For mig er det automatikken, der gør industriteknik spændende. Det er jo semi-robotter, vi arbejder med.

Patrick Kirkbak, industriteknikerelev

Andreas , Landmand

Jeg synes, det er fedt at kunne sige, at man er med til at lave det mad, vi køber fra kølediskene i butikkerne, og vide at det er kød af god kvalitet og fra grise, der er opdrættet under ordentlige forhold.

Andreas Søltoft Nielsen, landbrugselev